Tema: Re: Paskola auto
Autorius: Tomas
Data: 2021-02-10 13:02:33
atrodo eina :DDD. visas postas istisas disonansas.
R32 ne siaip kainuoja tiek, kiek kainuoja, kaip cia galima siu laiku Subaru
prie jo priplakti - man mistika. Tokia pati mistika yra vienam sakiny
pavartoti Subaru ir sarmas. Kazkada turejau Sti su Prodrive - daleiskim
sarmo ta masina turejo siokio tokio, civiliniai tai utilitariniai tazikai
uredams vazineti.
archaines technologijos remontuojasi paprastai, tik su boxer diesel sauniai
prasove - buvo ir zilstelejusiu

"Arj"  parašė naujienų news:s00df9$f63$1@news.omnitel.net...

subaru turi savo sarmo, nors dabartinem realijom tai panasu i golf R32 -
kaip golfas tai labai zjb, bet uz jo kaina dviem galvom aukstesniu auto
yra.

Subaru kas zjb - provokuojantis variklio charakteris/garsas - kai
spaudi, atrodo ir eina, ir prasosi dar spausti (px kad sec iki 100 gan
liudnai atrodo), remonto atzvilgiu apie subaru irgi geru atsiliepimu
girdejau - tipo vienas is labiausiai "remontui pritaikytu auto".