Tema: Re: Paskola auto
Autorius: Sail
Data: 2021-02-09 13:55:10
Visai neblogas sąrašas. RC manęs neveža, bet anyway normalus hobis.

Burlentę kapitaliai rekomenduoju, iš ten ir mano nick'as, kadaise
plaukiojau kai tik vėjas būdavo. Jei vėjas, skersą ant darbo ir
varydavom iki nukritimo.

Plaukiojimas kabina rimtai (gal jaunystėj, xz), bet kai pradeda gautis,
kai pradedi skraidyti, pasikabinęs ant vėjo - pamiršti viską, lieka tik
stichija ir tu.

Stalo tenisas irgi gerai, kai yra su kuo.