Tema: Re: Paskola auto
Autorius: VaidasB
Data: 2021-02-09 09:37:00
pirmiausia reikia išsirinkt automobilį. Įdealu, kad pardavėjas būtų ale
bankų partneris, tada būna mažiausiai reikalų.Turint automobilį,
užsipildai paraiškas bankuose. Mano atveju viską atliko pardavėjas,
bankai susisiekė su pasiūlymais. Kadangi esu swed auksinis tai gavau
1.99 ir 0 sutarties mokesčio 2018.

Jei pardavėjas nėra dropdowne paraiškoje, tai bent swed atveju reikia
nusipirkt už savus, o tada jie tau padarys lizingą kažkaip.