Tema: Re: Q: kodėl amerikiečiai naudoja bulgarkes be apsaugų?
Autorius: GD
Data: 2021-02-09 13:48:53
"eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:rvtprh$bgb$1@news.omnitel.net...

> Nykščio sanarys rankenos viršuje, jis už apsaugos

O kitos rankos nykščio sanarys? Irgi priešais diską. Gerai kad už apsaugos, jau minėjau pradžioj, kam skirta apsauga. Jaunikaitis panašu laikė taip pat įrankį, tik be apsaugos.

> Dirbu su akiniais, kai reikia - dvigubais. Kibirkščių srautas eina šonu
> ir žemyn. Trūkus diskeliui pavojus pažasties venai, užtat tiksliai matau
> pjūvio vietą ir jo perspektyvą

Tais laikais, kai man iš akių svetimkūnius krapštydavo, dirbdavau ir su apsaugom, ir su akiniais. Bet su laiku supratau, kad apsaugos ne visagalės, o teisingiau yra dirbt su protu. Ir matau ką pjaunu, ir venoms niekas negresia.