Tema: Re: Q: kodėl amerikiečiai naudoja bulgarkes be apsaugų?
Autorius: GD
Data: 2021-02-08 19:38:54
Yra dar niuansas. Bulgarkę laikau dažniausiai kairėj rankoj, nes kairiarankis. Diskas pas visas sukasi pagal laikrodžio rodyklę. Dabar imkim chrestomatinę pjovimo situaciją - lakšto ilgas pjūvis arba strypą skersuot. Kairėj rankoj laikant, kibirkščių srautas eina po manim, bulgarkę traukia arba aukštyn, arba į priekį, ją reikia tik prilaikyt ar truputį spaust, kad pjautų, o ne slydinėtų paviršiumi. Ir jokios tikimybės, kad ją staigiai pagriebs, truktelės gilyn ir užkirs diską. Neprireikia nei tos papildomos rankenos, nei antros rankos bulgarkės laikymui. 90% tokių pjaustinėjimų saugiai eina viena ranka dirbt, be apsaugos ir be akinių. Tereikia tik žiūrėt, kai prieš pat pabaigą "nesukastų" disko. Tuo tarpu pjaunant su dešine, kibirkštys taiko į priekį, aukštyn, į veido sritį - nelygu kiek diską panardini. O bulgarkę traukt yra tendencija gilyn, žemyn - tikimybė, kad staiga truktelės ir užkirs daug didesnė, ir su viena ranka nepadirbsi.