Tema: Re: Q: kodėl amerikiečiai naudoja bulgarkes be apsaugų?
Autorius: eSSas
Data: 2021-02-09 10:08:51
On 09/02/2021 09:50, Sail wrote:
> Taip, medį pjaunaunt yra niuansų, pradedant nuo to, kad tai gerokai
> rizikingiau nei metalo pjovimas. Yra specialių diskų, bet  vis vien
> geriau mažom apsukom ir labai atsargiai, ir tik jei nėra kito protingo
> varianto.

Su medžio pjovimu bulgarkės pagalba yra viso labo du variantai: esi
debilas, pjauni su tam _neskirtu_ diskeliu ir anksčiau ar vėliau
nusipjauni pirštus; arba esi jau nusipjovęs ir pradėjai naudoti tam
skirtą diskelį. Kuris yra saugesnis už metalo pjovimui skirtą, btw.

> Su paprastu pjūkliniu diskeliu pjaunant medį ne vienas pirštus yra
> palikęs, su vienu tokiu susipažinau eilėj prie traumatologinio.

Čia edukacija protinguoju būdu. Nors... sakai, stovėjai bendroje eilėje ;-)?

S.