Tema: Re: MB S classe ergonomika
Autorius: Arj
Data: 2021-02-08 12:41:37
nu.
Del valdymo balsu - vienintelis atvejis kai teko tai naudoti - tai su
ericsson R320s, nes buvo naujiena ir labai cool, ir tai pabandymui.

Nuo to laiko, nei siri, nei goole assistant, nei cortanos, nei bixby.
Nors visi "po ranka", ir tik 2 is ju disablinasi normaliai, o paskutinio
ir norint neina - ir tai viena is priezasciu del ko man sucksungas
nepatinka.