Tema: Re: MB S classe ergonomika
Autorius: -tas kuris wirshija-
Data: 2021-02-06 20:31:03
Kodel prabangiu laikytiname kibire reikia sakyti "hey mercedes", o tada
dar sekunde laukti, kol atsakys? Masina turetu tureti nick'a, "bolide,
uzdaryk sunroofa" be jokiu ten "how may i help you" ir lago. O dar
geriau, mostelejus pirstu, kokia nors akis turi tai pamatyti, suprasti,
i ka rodai ir uzdaryti, atidaryti, whatever, o ne "ei tarne, ateik cia".
Ekrano darbas apgailetinas-kaip gali "prabangus" kibiras laginti labiau
negu androidas planseteje?:D GEDA blet. O party lights tai idiotizmas
kazkoks, pigus papuosimas, ner naudos is jo. Dar kvaila, kad gale
ekranai neintegruoti, kyso kaip birkos kazkokios. Uz ju paemes svecias
gali nulauzti, jie vizualiai uzima erdve. Valdymas ekrane irgi kazkoks
nelabai intuityvus, masina turetu nujausti, ko vairuotojas nores pagal
konteksta, vieta, sviesa ir jam pasiulyti. 21 amziuje tai imanoma, jei
net supista gugle sugeba taves paklausyti per telefa ir reklamas
atitinkamas ismesti. Gale valdymo ekranas galetu buti pusiau 3d, o ne
imerkta plansete, plastiko/stiklo issikisimas su ekranu po apacia tau
bandytu padeti, pagaliau vel gestai pirstu ar ranka galetu buti. Dar
skydelis shoferio turetu assistinti-ismanios akys stebetu situacija,
isimintu, sakytu "ten masina, anas itartinas, rikiuokis geriau cia". 21
amzius blet. Nors kita vertus, ko noreti-dabar ne facebookeriu, o
instagrammeriu karta, jiems reikia vizualo, pigiu influenceriu,
papudruotu vaizdeliu, tai gal tas vizualas jiems ir ispildytas. As matyt
senstu su savo poreikiais.