Tema: Re: MB S classe ergonomika
Autorius: Rrr
Data: 2021-02-06 14:11:10
As vertinu labai blogai visas sitas vairuotojo technologijas. Nors ir
zmogus prie IT, patinka tokie dalykai ir t.t., bet sitie zaisliukai per
daug traukia aki, vairuojant nieko panasaus neturi buti, visas demesys
turi buti i kelia. Jau nekalbu, kaip bus faina, kai prades tokias varyt
pas mus po 8-10 metu ir visas sitas dziaugsmas prades kvailiot.

Pasijuokimui. Mobileku naudotis negalima, nesaugu. Kitas panasus
pavyzdys - underglow, kuris pas mus yra uzdraustas. Nors man, kaip
2000's zmogui, visai patiktu su dabartinem galimybem (RGB LED) toki
dalyka pasidaryti po kokia sport/coupe tipo masinyte. O gi priezastis
kodel uzdrausta - per daug atkreipia demesi, pavojinga, nes kazkas gali
uzsispoksoti ir del to gali ivykti avarija. Kosmosas.

Ispindejo, ka gamintojas nori, ta daro, o jeigu gamintojas numate - tai
viskas OK, svarbu tilpt i CO remus sukant ant stendo ir kad ant
popieriaus butu 4L/100KM (nors panasiai net 50cc motoroleris suvalgo,
nors zinom, kad fizika yra fizika ir stebuklu nebuna). Mazdaug jeigu BMW
sugalvos i spec. komplektacijos sedynes deti islendancius vibratorius
(blondinems pusomis lupomis) - reiskia viskas OK, taip gamintojas numate
- vairuojant patirti orgazma yra saugu, o ir pirkejas/vairuotojas -
patenkintas visomis prasmemis. :D