Tema: Re: Žaidžiu Kedą
Autorius: valytojas
Data: 2020-09-26 12:11:53
Man pareigūnų laiko gaila tokioms nesamonėms, atvažiuoja patruliuojant
vakare ~20-21 val. ekipažas(dviese), su manim sugaišta pusvalandį, grįžus į
darbo vietą dar su popieriais turbūt kokį pusvalandį.

"fanas"  wrote in message news:rkmjo8$iiv$1@news.omnitel.net...

Bl, kaip butu pikta ant tu kaimyniu uz toki spaudima... kol yra TA
ir draudimas lai atsiknisa, as gal karta i menesi vaziuoju iki
oro uosto!

--

----Android NewsGroup Reader----