Tema: Re: Žaidžiu Kedą
Autorius: Kurmis
Data: 2020-09-19 09:03:00
cia greiciau Kedo pasekmes. matomai filtra pajunge, kad nebutu bereikalingo
darbo.
Siaip panasiai teko skusti girta vaziavika riogsanti griovyje. irgi reikejo
mano duomenu ir tas buvo daugiau kaip pries desimtmeti ar net seniau.
Na o tavo kaimynui linkiu kad nutiktu kokia neitin skaudi nelaime, ir reiktu
spec transportui patekti i ta jusu kiema per jo auto. Gal taip pradetu
krutint kaukuole... bet gal apsieis be nelaimiu...