Tema: Re: Žaidžiu Kedą
Autorius: tranzoo
Data: 2020-09-19 23:38:38
mano patirtis - kai tik pasakau, kad as priduosiu, ir gali man kelt
pretenzijas - vis baigiasi tuom, kad net pridavinet nereikia. vienas
buvo arsus, net po policijos apsilankymo grasinosi susidorot su manim.
ir reikalavo, kad mes sumoketume uz jo bauda.
kaimynai tada papildomai beveik 30 pareiskimu sunese. cype erelis.