Tema: Re: bauda uz pazeidima
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-19 16:25:49
nu tai ir eik, naudos čia daug iš tavo įsiterpimo, pora nesusijusių sakinių ištraukimo ir
pabaigimo.

jei nesigauna suprasti kas ten parašyta, galiu paprasčiau perrašyt:

pirmas sako: pirkėjas tegul turi pats pasirinkti ar raudoną ar purviną žalią.

antras sako: o, tas pirmas, tai ramiai mestu raudona del svaraus zalio.

aiškiau nors kiek, kad visai ryšio nėra ir taip gali pasakyti tik nesuprantantis ką skaito, ar toliau aiškinsi apie fantazijas ir sakinių traukimus?