Tema: Re: bauda uz pazeidima
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-18 10:12:58
džiugu, kad vis daugiau žmonių pereina į dviratininkų pusę ir juos supranta.

anksiau čia dominavo tokie pareiškimai: man neįdomu koks tas dviračių takas,
ar vien duobės ar balos, yra taisyklės, kad negalima gatve važiuoti, tai ir varyk taku,
kitaip taranuosim.

o dabar va jau kelintas pripažįsta: jei pirma juosta nelygus asfaltas, gali vžiuoti antra,
nors taisyklės ir liepia važiuoti pirma.