Tema: Re: bauda uz pazeidima
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-19 09:35:05
koks tu įdomus, net kai parašau, jog pritariu, kad vairuotojas pats turi pasirinkti (o ne aklai vadovautis taisyklėm) kur jam važiuoti
ar duobėta pirma juosta, ar lygiu asfaltu antroj juostoj, ar duobėtu/vingiuotu/su daug pravaziavimu kertanciu ir t.t. dviračiu taku ar pirma juosta,
tu vistiek aiškini, kad aš rinkčiausi takelį, o ne gatvę....