Tema: Re: ka galima pamatyti amerikej
Autorius: |===>
Data: 2009-08-19 01:08:06
"isolated" <sauliusTRINTI@myeweb.com> wrote in news:h6ca48$44q$1
@trimpas.omnitel.net:

> siaip idomu kaip usa su masinu nuoma.
> yra skirtumas su kokiais dokumentais nuomosi ar nera
> gal apsimoka issilaikyti juju teises?

del doku nebuvo skirtumo, netgi gavosi pigiau, nes buvo kazkokia akcija
atrakcija europieciams. didziausi skirtumai grazinimo kitoje valstijoje
kainoje. mes vaziavom is miami i san francisca, nuomavomes berods 5
savaitems, bet jau miglotai pamenu. tai pigiausi buvo dollar.com, kol
nesuzinojo, kad grazinsim SF, grazinimo mokestis gavosi didesnis nei visa
kaina, kazkur apie 3-4k usd. galiausiai issinuomojom is national, tie
berods vieninteliai turejo fiksuota mokesti - 300 usd, visi kiti chargino
uz atstuma.

teises po 9/11 issilaikyti is principo galima, bet bent jau floridoj buvo
siokiu tokiu komplikaciju. visu pirma reikia tureti masina su draudimu
(masina tai nusipirkom, bet be teisiu nelengva apdrausti, jau buvom
susitare, kad paskolins masina pazistami, bet atsirado galintys apdrausti
ir be teisiu, tiesa, uz nelabai sveika kaina). antra, reikia tureti adresa,
ir ne siaip pasakyti, o tik juo atsiuncia teises - cia neva tik po 9/11
taip, anksciau galejai atsiimti dmv. usps darbuotoja aiskino, kad laiska is
dmv i dezute des tik su salyga, kad ant jos bus mano  pavarde. na ir dar
toks smulkus nepatogumas - teises atsiunte kazkur po triju savaiciu nuo
islaikymo

del pamatymo tai gali uzsukti i sedona, white sands irgi puse velnio, bet
as tai varyciau ir i canyona antra karta. sekvojos man ispudzio didelio
nepadare, tokios biski storesnes ir biski aukstesnes pusys. man kazkaip
noretusi, kad didziausias pasaulyje medis butu bent 10x storesnis ir bent
10x aukstesnis. uztat ispudi paliko sniegas, prie sekvoju jo buvo gal kokie
5m, 2-ju auksto namo matesi tik biski stogo ir kaminas

--
Vinis