Tema: Re: ka galima pamatyti amerikej
Autorius: benamis
Data: 2009-08-17 23:55:12
rezervuoti/uzsakineti reikia telefonu arba internetu. Vegase nuejus i firma
pasake kaina x, o vos ne uz kampo paejus ir uzsakius internetu gavosi
x/2:))) px tos ju teises, megino papriestarauti kad sedziu jav daugiau nei
menesi(lyg ir) ir ale reikalingos amerikoniskos teises, bet pasilauze ir
isnuomavo su lietuviskom.