Tema: Re: ka galima pamatyti amerikej
Autorius: TJ \(T@diz\)
Data: 2009-08-17 22:20:51
Siaip buvau siaureje si birzeli,
http://www.facebook.com/album.php?aid=90800&id=565432890&l=76eccfc93d ir dar
daug neideta. Seattle patiko, ( reikia kada i Mt Rainier susiruost),  Mt St
Helens reikia dvieju dienu minimum ( su uzlipimu viena diena), Mt Hood
paslidinet ir paraftinti ta pacia diena irgi galima. Portlendas gi mazu
alaus bravoreliu sostine :) Na ir nuo Portlendo iki Yellowstone NP tik 1300
km - kazkada per tris paras sulaksciau i ten ir atgal  - taip daryti
nereikia!!!  Tai siaure irgi labai ok, na man sake kad man su orais pasiseke
:)

TJ