Tema: Re: Honda civic MK8 2008 aptarnavimas
Autorius: Sail
Data: 2019-08-06 16:07:13
Kuro tai no fucking way, kad dar liesciau nors kada gyvenime be priezasciu.

Pripiso cia prota newsuose, ir keiciau durnius po 14 metu. Baiges tuo, kad
pro sena rankine pompa pradejo ora siurbt, ir pakeiciau nx visa naujai ideta
filtra kartu su pompa  ir visom slangelem i kazkokia sena mazdos filtra.
Jeblios daug tolko lygiai 0.

Filtras po 14 metu nerode jokiu uzsisikimo pozymiu.

Never again. Esu ne karta keites ivariose masinose, ir nei karto prasmes
nebuvo.
Jus keiskit :-)