Tema: Re: Honda civic MK8 2008 aptarnavimas
Autorius: Ignas
Data: 2019-08-06 16:00:49
nei tu zinai ka jie galvojo, nei tu zinai kokiom ten aplinkybem kas
atsitiko...
pas mane automatas pagal manuala neaptarnaujamas, kaip manai kurios
dezes resursas ilgesnis: maniskes ar cia minimos mechanikos nekeiciant
tepalo? as irgi turbut issipisineju keisdamas automate tepala ir kad
nelaukdamas 30kkm keiciu variklini?...

On 2019-08-06 15:22, Rrr wrote:
> Situ savininkai irgi taip galvojo:
>
> https://www.youtube.com/watch?v=Num6E442qCc

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.