Tema: Re: Honda civic MK8 2008 aptarnavimas
Autorius: h
Data: 2019-08-06 11:58:04
On 2019-08-06 08:50:06 +0000, Rrr said:

> Nu cia tai wow. Lietuviam reiktu is viso uzdraust turet masinas.
>
> Kiek b*t tos 4 zvakes su su skysciais kainuoja? Iki 150 eur uz viska?
> Jeigu ant tokiu dalyku taupai, tai siulau parduot masina ir sest i
> troleibusa. Ir tau ir masinai bus geriau.
>
> Zvakiu nekeicia ir po to skundziasi, kad apsukos sokineja... :)
>
> Bomzynas...

Tai tu kaip nebomžas varai kas metus 10 metų senumo pas atstovus
aptarnavimui ir keiti viską ką tik atstovas siūlo, kad nebūt bomžu ar
pisiesi apie savo mažulę kaip ten kašpirovskiai dainuoja?

Aš šiaip neekspertas bet kažkaip neteko girdėti apie MT skysčių keitimą
kitose auto, tik AT ir tai ne visose. Tai štai ir paprastas klausimas.
Reikia, ok reikia - čia ne piniguose esmė, o kad tai yra antra retai
naudojama auto kuri šiaip neturi savybių gesti, tai nx man ten kišti
pinigus?

Tai jei neturi ką parašyti, ar žmona šian nedavė ar šiaip tave
darbdavys kiekvieną dieną pisa kaip prostitutę tai gal geriau eik ir
tyliai paverk kamputyje :) Nu bet čia newsai, visi pizdėlinimo
egZpertai.