Tema: Re: Skrydžiai su persėdimais
Autorius: cD-r0m
Data: 2019-07-30 14:52:22
Man tai atrodo paprasta - kuo greičiau įlipi, atsisėdi į savo vietą
(ypač jei langas) ir viskas - lakstymai baigės - gali atsipūst, miegot,
klausyt muziką, žiūrėt filmą kol lieps kilimui patraukt.

Ryanas dabar irgi kai nebetelpa, kiša bagažą apačion. Reiškia jei turi
kompą skrydžiui, ar šiaip ką dūžaus - gaidys.. ir išlipus jau nebus
tiesiai pro duris.