Tema: Re: Skrydžiai su persėdimais
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-07-29 11:26:28
As tai palaukiu kol visi sulipa, tada einu i ilaipinima, nes vistiek
visi autobuse laukia, arba lektuve sedi, tai niekur nepriskubesi.

Nu ir dar negaliu pakest, kai zmones pradeda stoviniuoti, kai dar
lektuvas nera paruostas islaipinimui, kai durniai kokie pasilenke stovi,
lagaminus laiko, vietoj to kad dar pasedetu keleta minuciu. Dar pyksta
kai sedi prie praejimo ir nepraleidi, kad tipo stokis ir stovek, ne
karta esu susipykes su tokiais asilais ir vistom. Paskui galu gale
vistiek visi stovi ir laukia bagazo atsiimti. Idiotai kvadratu.

--
-
Petras Jurbarkas