Tema: Re: Skrydžiai su persėdimais
Autorius: egis
Data: 2019-07-29 17:04:40
Ką tikrina britai pas save- jų asmeninis reikalas :) Išvykstant iš/
parvykstant į šengeno erdvę- šalies, priimančios keleivius pareiga
užtikrinti isšorinių erdvės sienų apsaugą bei keleivių kontrolę, tad
dokumentus manau privalo tikrint, net ir graikai, žinant koks ten bardakas
pas juos :D

egis
Kaunas