Tema: Re: automobilio igaliojimas vaziuoja i Rusija (Kaliningrada)
Autorius: vaidas
Data: 2019-07-29 11:49:25
ne, tikrai nepatinka. Ir nevažiuoju ten jau daug metų. Tiesiog po
savaitgalio įvykių man jų kažkaip labai gaila pasidarė. Valstybė jau
rimtai darosi panaši į Šiaurės Korėją ir Venesuelą. Ir dar jie turi
nuostabią gamtą. Bet kokiu atveju yra ką veikt ir normaliuose kraštuose
ir ten nevažiuosiu tol, kol režimo nenustums.