Tema: Re: automobilio igaliojimas vaziuoja i Rusija (Kaliningrada)
Autorius: Tomas
Data: 2019-07-24 13:20:49
Pirma ir paskutinį kartą Kaliningrade buvau prieš 15 metų (paskutinė
vasara be vizų).
Zoo nebuvau. Povandeninis laivas - super, jei tokie dalykai domina.
Paėjus kelis kvartalus nuo pačio centro - Vokietija, kokia buvo iki
karo. Namai, šaligatvių plytelės, viskas likę.

Jūra ir nakvynė prie jos - Svetlogorskas (Krantas, Kranz). Beveik
autentiškas vokiškas kurortas.