Tema: Re: automobilio igaliojimas vaziuoja i Rusija (Kaliningrada)
Autorius: gediminas
Data: 2019-07-25 09:07:50
"„Visus poilsiautojus įspėju, kad čia labai pavojinga. Jūroje dar nuo
karo laikų liko daug visokių metalinių strypų, gelžgalių. Jie slepiasi
smėlyje, bet kartais išlenda. O tada jau būna bėdų. Greitoji važiuoja
beveik kiekvieną dieną“, – dūsavo Aleksėjus. Ir papasakojo, kad
praėjusią dieną turėjo itin nemalonų nutikimą – tie metalai vandenyje
nuplėšė poilsiautojo skalpą. Kartu per bangas šokinėjusią žmoną ištiko
šokas, Aleksėjus kvietė net dvi greitąsias. Kuo viskas baigėsi –
gelbėtojas nesidomėjo. Jam svarbiausia suteikti pagalbą čia – ant
Baltijos jūros kranto." - pasakoja gelbetojas apie pagrindini kurorto
papludimi.