Tema: Re: Niuansai perkant nauja auto?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-15 10:54:23
Tai kodel klausi jeigu ir taip viska zinai kas kaip ir ka daro? Jeigu
idomi mano nuomone, tai as ja issakiau.

As kaip turejes Seat puikiai maciau kaip ten viskas padaryta ir daugiau
nei i Seat nei i Skodu puse nebeziuresiu.

Oktavija man asmeniskai nera patraukli, beto pas juos kainodara tikrai
"simply clever". Kaina padaryta patraukli kadangi pats auto buna plikas
plikutelis. Jeigu pradedi delioti varneles tai skirtumas nuo passat buna
visai nedidelis. Tada galvoji WTF? Ir supranti, kad tave tiesiog mausto.
Kitaip tariant kainos orientuotos i imones perkancias savo vadybininkams
auto - minimali kaina uz minimalia komplektacija.