Tema: Re: Niuansai perkant nauja auto?
Autorius: newsreader
Data: 2019-07-14 21:59:56
ta prasme paaiskinti is gamintojo pozicijos? neisjauciu turys galimybe
is tos puses paaiskinti. Nors galiu pameginti. Isivaizduok tau numeta
beveik gatava passata ir sako - issiardyk ir vel sudeliok neziuredamas i
brezinius. Kas gausis ta pardavinesim. Tu isgeri cekisko alaus ir imiesi
darbo is anksto zinodamas, kad geriau uz originala vistiek nesigaus.

Octavia turbut geriausias Skodos projektas eva, bet man jis kaip
seimynine masina neatrodo tinkamas.