Tema: Re: Niuansai perkant nauja auto?
Autorius: benamis
Data: 2019-07-09 21:50:07
Sioje temoje buvo issireiksta, kad ateini ir lengva ranka pasiimi 15%
nuolaida... Taciau man vistiek yra mistika tos derybos, kai realiai
neturi kuo pagristi, kodel tau turetu duoti nuolaida. Sakys tai ir
ciuozk i airija pirkt masinos jei ten tau pigiau.

Vyr vadybininkai (jei snekam apie skyriaus vadovus) dirba daug maz
standartinemis darbo valandomis. Dar ji pagauti bus reikalu. Jei
konsultantai butu suinteresuoti, tai patys iskviestu ta, kuris galetu
pritaikyti nuolaida (tavo pianino atvejis). Nesiruosiu ieskoti po visus
senukus kazkokio vyr vadybininko ir jam knisti prota del nuolaidos.