Tema: Re: Chipuotojai
Autorius: pininfarina
Data: 2019-06-25 13:54:36
Kur chipavo?

"Andrius"  wrote in message news:qesgp5$oi0$1@trimpas.omnitel.net...

Kad nauji tdi dirba garsiau, nei senieji (turiu omeny 2011-2013m, kurie
"po akim"), tai faktas. Maniskis galvojau kol naujas dirba kaip koks
senas 1.9tdi, bet pravaziavau ~16k, pakeiciau tepalus, nieks
nepasikeite. Dabar 25k.

Zodziu, pacipavo. Galima daryt be stendo, galima su stendu. Emiau opcija
su. Tai po koregavimu sukant ant stendo matosi netolygumai, kuriuos
galima isgaudyt, prireike nemazai laiko, kol kreive patapo visiskai
grazi. Efektas kokio ir laukta - begejasi lengviau, gazas jautresnis.
Spaudziant traukia irgi geriau, vistik +25kW ir 70Nm. Bet esme nebuvo
gaut kuo daugiau galios, o padaryt vaziavima malonesniu. Tiesa, iki tol
trasoj @150km/h budavo 8,5ltr/100km, dabar i prieki vaziuojant vidurkis
7.2, atgal 7.4, matyt nuo vejo. Nusimato eilinis tripas iki Talino, tai
bus matyt long term'e.