Tema: Re: Chipuotojai
Autorius: mindau
Data: 2019-06-21 11:13:29
a cia nebus kokia tai sasaja su ekologiniais reikalais.. kai pradzioj atrodo
lyg masina tokia lengvai dirbtinai pridusinta..
man tokie ispudziai lyginant 125kw B6 ir 103kw B7 su 140kw B8, tai B6/B7
atrodo "lengvesni" ir astriau reaguojantys i pedalo paspaudima.

"Andrius"  wrote in message news:qehv98$780$1@trimpas.omnitel.net...

Kokia pradzia? Tiesiog norisi geresnes reakcijos i gazo paspaudima,
"lengvesnio" begejimosi. Ne del vaziavimo visad dugnais.