Tema: Re: Lancia Phedra nuostabioji
Autorius: Sail
Data: 2019-06-11 16:02:04
Mano ideja ta, kad asbesto pavojus ispustas burbulas, kaip ir daugelis kitu.

Sis pavojus yra tada, kai esi ilga laika veikaimas tam tikro veiksnio.

Automobiliu tarsa irgi yra tos pacios rusies, su tuo "nedideliu" skirtumu
kad tarsos esi veikiamas ganetinai daznai.

Todel asbesto keliamo pavojaus lyginti su automobiliu tarsos pavojum
nekorektiska, nes jie zmones veikia labai skirtinga laika. Tarsa daznai,
asbestas beveik niekada.

Ir, kaip nebutu keista, bet asbestas nera nuodingas "per se", tad suvalgius
spetinai tiesiog nieko neatsitiktu. Pasisalintu be pasekmiu. O va jo dulkes
ilga laika - negerai.