Tema: Re: Lancia Phedra nuostabioji
Autorius: Ash
Data: 2019-06-10 20:32:18
On 2019-06-10 10:49 AM, Lawrence Jamieson wrote:

> Suodžiai irgi nuodija.

Nuodija. Bet dūmingumo testą praeina savo eiga. Ar kažką valdžia vis
tiek blogai kontroliuoja?

Galvojam iš kitos pusės. Visokiom liaudiškom priemonėm (FAP operavimas,
senos turbinos restauravimas), pratęsiau šitos nuostabiosios trrr.
priemonės tarnavimo laiką kokiais 5 metais. Verkia koks
Volkwagengeitinis auto naujas nenupirktas, Kuusakosi dar 5 metus
palauks. Mano supratimu ekologija yra seną daiktą prikėlinėti, o ne jį
mesti į šiukšlyną ir pirkti naują. Čia rimtai. Aišku, kartais kantrybė
su senu laužu susvyruoja ir norisi to blizgančio, užpildyto Ad blue,
beveik naujo...

Bet gal neverta taip drastiškai raginti mūsų valdžią su rinkėjais
intymiai santykiauti, a?