Tema: Re: Dviračio laikiklis ant kablio
Autorius: Linelis
Data: 2019-05-31 09:17:31
Nežinau kokias tapkes jūs ten spaudot. Dvirkas vežiojuosi dažnai. Ant stogo.
Lietuvoje važinėjant 100 arba 120-130 padidėja ne daugiau 1L.

Kita vertus, jei nusivežti dvirkas į pajūrį kainuoja 10eur brangiau nei
paprastai už kurą ir tame jau yra pypiec kokia problema ....
Tada jo, tikrai bbd :)

Interneto riteriai bl... :)

"Lapinas"  wrote in message news:qcqfob$3sp$1@news.i-klubas.lt...

Parašė realiais.
Čia tas pats ką klaust: kiek padidėja sąnaudos važiuot 90 ir 130 kmh.
Kiekvienai mašinai tas padidėjimas skiriasi. Mano mašinai (ne fiestai)
sedanas, 2 MTB ant stogo:
Važiuojant 80-100 padidėja nuo 6,5/100 iki 8,5/100
130-140 atitinkamai 7,2/100 9,5/100.

Taip, kad pritariu Dainiushuj: bbd.