Tema: Re: Dviračio laikiklis ant kablio
Autorius: Linelis
Data: 2019-05-31 08:34:09
Dar kartą skaityk ką klausiu:
.... , tik realiais o ne internetiniais.

"Dainiushas"  wrote in message news:qcoadh$jr$1@trimpas.omnitel.net...

buvo čia istorija su pilnai krauta bulka ir gal biskį vėjas iš priekio
buvo, šimtu važuiojant virš 9 ltr suskaičiavo vidurkį. Tai jei čia ne
bbd tai aš jau nežinau kas yra bbd. Nes stabdo ant tiek, kad atleidus
gaza tiesiog jaučiasi skirtumas su dviračiais ar be.