Tema: Re: pabauskit uz mintis apie dcat
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-04-19 22:26:36
o superbo su 105kW turbolagas dar mažesnis :D

Kas link DPF'ų, turėtų jie ilgiau laikyt.....visgi reiktų ieškot kodėl 
variklis pradėjo rūkt ir jį kimšt. Čia kaip su opeliais 1.9cdti, irgi 
"nelaiko", bet tik tiek, išpjovus paprastai pasimato, kas rūksta kaip 
garvežys....

On 4/19/2019 2:08 PM, Spakainas wrote:
> Senesnių galvos nelaikydavo, bet tas po fl jau musėt, tai gal px. 
> Purkštukai jautrūs ir brangūs. DPF statistiškai laiko ~200k, bent kiek 
> kalbėjau. Man gal 220 atlaikė, bet užpiso kai žiemą kasdien regeneruodavos.
> O šiaip variklis kaip variklis, nėr labai ekonomiškas - folksvageno 
> dulitris su panašiai arklių biškį gerensis tuo atžvilgiu, imho. Ir pats 
> važiavimas toks šizanūtas - turbolagas baisus, o paskui nuo 2k taip 
> lupa, kad ratai čiut ne kasasi. Nu čia yra kam taip patinka, tai gali 
> būt ir pliusas toj vietoj.
> Bent seniau nesičipuodavo tajotų dyzeliai, dabar jau kažką girdėjau kad 
> lyg pradėjo, bet info ne 100%.
> 
> Sąnaudos bus panašiai kaip trilitrio benvo, atsižvelgiant kad 4 varomas 
> ir aukštesnis. Avensis sedanas imdavo apie 8 vidutiniškai. Rav bus 
> daugiau, spėju kokie 9 drąsiai. Benvas su 200kw ima 10, bet važiuoja 
> nesulyginamai. Superbas su 125 kw kažkas apie 7, ir turbolagas daug 
> mažesnis. Nu čia pamastymui.
> 
> 2019-04-16 11:46, Vytsc rašė:
>> Laba,
>>
>> Papuole cia toks vizualiai priziuretas ravas 2009 dcat 130kw su 200kkm
>> nesukta.
>>
>> Viskas kaip ir ok, bet zinant ka zmones sneka, i dyzeli su purkstuku
>> duslej, dpf, egr as ziuriu su pagarbia baime.
>>
>> Kiek sumazetu potencialiu bedu sitam sedevrui isdauzius dpf, pagal
>> geriausias tradicijas uzglusinus egr, ir situs gerius isprogramavus 
>> nafig?
>> Yra kas su dcatu vazineja ne su raudonimis nuo zliumbimo akimis? Isvis,
>> teoriskai, jis gali proto nepist su tokia rida?
>>
>> Kas del ekologijos tai nemuskit, jei ka cia draugas klause.
>>
>> Aciu ponai
>>