Tema: Re: pabauskit uz mintis apie dcat
Autorius: Spakainas
Data: 2019-04-19 14:07:58
Senesnių galvos nelaikydavo, bet tas po fl jau musėt, tai gal px.
Purkštukai jautrūs ir brangūs. DPF statistiškai laiko ~200k, bent kiek
kalbėjau. Man gal 220 atlaikė, bet užpiso kai žiemą kasdien regeneruodavos.
O šiaip variklis kaip variklis, nėr labai ekonomiškas - folksvageno
dulitris su panašiai arklių biškį gerensis tuo atžvilgiu, imho. Ir pats
važiavimas toks šizanūtas - turbolagas baisus, o paskui nuo 2k taip
lupa, kad ratai čiut ne kasasi. Nu čia yra kam taip patinka, tai gali
būt ir pliusas toj vietoj.
Bent seniau nesičipuodavo tajotų dyzeliai, dabar jau kažką girdėjau kad
lyg pradėjo, bet info ne 100%.

Sąnaudos bus panašiai kaip trilitrio benvo, atsižvelgiant kad 4 varomas
ir aukštesnis. Avensis sedanas imdavo apie 8 vidutiniškai. Rav bus
daugiau, spėju kokie 9 drąsiai. Benvas su 200kw ima 10, bet važiuoja
nesulyginamai. Superbas su 125 kw kažkas apie 7, ir turbolagas daug
mažesnis. Nu čia pamastymui.