Tema: Re: Q: R?d?i? pasitvarkymas
Autorius: Tomas
Data: 2019-04-18 21:13:10
Ant savo mašinos galinių durelių vidinės briaunos po žiemos radau
atšokusių dažų ir išlindusių rūdžių dėmę. Pašveičiau paviršių švitriniu
ir aptepiau
https://www.senukai.lt/p/rudziu-surisejas-gruntas-vincents-polyline-rust-off-250-ml/4ln2?mtd=search-popup&pos=autocomplete&src=searchnode
.. Pasidengė tokiu juodu ale nagų laku. Jei netingėsiu, dar ant viršaus
užtepsiu kažkokių rust-control dažų iš tų pačių senukų. Pusė vidinė, tai
spalva kaip ir px. Svarbu 1,5 metų iki kitos TA daugiau mažiau atlaikytų.