Tema: Re: Rūdžių pasitvarkymas
Autorius: Sail
Data: 2019-04-18 12:15:18
Kapote priejimas geras.

Dazniausiai taisai tas dalis, kurios supuva greiciausiai, o tai yra uzdaros
ertmes, daug druskos gaunancios vietos. Ten fig normaliai isvalysi.

Ir esu mates, kaip cinkuotas opelis letai mirsta. Pradzioj tiesiog atsoka
dazai be jokios akivaizdzios priezasties. Tada su charakteringom baltom
apnasom nupuna cinkas, ir veliau jau turim iprastas rudis.

Kas ta procesa startuoja - bbz. Bet nepanasu kad skyles is vidines puses.