Tema: Re: Rūdžių pasitvarkymas
Autorius: Sail
Data: 2019-04-18 07:59:33
Gal kas nors kitokia patirti turi, bet mano po daugelio metu senu kibiru
eksploatavimo tokia - jei rudyja, sustabdyt be sansu.
Sveisk kiek nori, dazyk kuo nori, vis vien islis rudys.

Viena kibira daug metu arkas tiesiog patepdavau atrabotke + bitukas.
Periodiskai. Darbas greitas, pysiaius minimaliai.

Toks viedras su pradejusiom rudyt arkom atlaike kokius 4  metus, ir dar butu
laikes, bet pardaviau.

Ir dar pastebejimas - jei rudyja visur, tai dugnas irgi. Reikia ir ten
nutepliot karts nuo karto korozijos pazeistas vietas..