Tema: Re: Re:Ar gali policija islaipinti is automobilio
Autorius: Antanas
Data: 2019-02-28 12:25:14
> Bet kokiu atveju bet kuris asmuo privalo vykdyt teisetus pareiguno
> nurodymus. Bandymas aiskintis tokiu nurodymu teisetuma gali baigtis
> dujomis ir antrankiais, arba protokolu.

Istorijos pratesimas.
Kadangi vakar uz ~2val po ivykio vakare nuvykus i to raj. policijos
komisariata, niekas jau nebedirbo, budintis per langeli pasake, kad taip,
protokolas mano vardu uzregistruotas ir del aiskinimosi liepe ateiti
siandien ryte pas komisara.
Siandien ryte 8val verziuosi tiesiai pas komisara, niekas neileidzia, liepia
laukti.
po komisaro situacijos pasiaiskimo, man isaiskinama policijos versija.

Policijos patrulio teigimu, as nuvaziuodamas nuo autostrados i salutini
kelia, nei kiek nestabdziau ir ilekiau i gyvenvietes zenklo riba 85km
greiciu.
Po sustabdymo, patrulis paeme mano teises ir automobilio tech pasa ir liepe
man ateiti i jo automobili protokolo surasymui. As atsisakiau islipti.
Tada patrulis pradejo pildyti protokola ir antra karta priejes prie manes
liepe ateiti i jo masina. As vel atsisakiau islipti.
Toliau patrulio teigimu, as uzsivedziau varikli ir is sustabdymo vietos
isvaziavau.
Kadangi mano doc liko pas patruli, patrulis teigia, kad negalejo palikti
savo darbo vietos ir  baige pildyti protokola ir todel manes nesivijo.
Protokole surasyta, as virsijau leistina greiti gyvenvietes ribose,
atsisakiau vykdyti jo teisetus reikalavimus ir galimai buvau isgeres, nes is
pazeidimo vietos pabegau ir mano girtumas nebuvo patikrintas.
 Per racija buvo pranesta, kad automobilis su tokiu tai Nr pasisalino is
sustabdymo vietos.
Pasirodo siandien tik komisariate as suzinau, kad mano automobilis jau
nebestovi ten paliktas, o kito budejusio ekipazo nakti buvo surastas kaip
galimai pabeges, netoli nuo tos sustabdymo vietos pakeleje be vairuotojo,
todel buvo imtasi veiksmu, buvo iskviestas tralas ir automobilis paimtas nuo
kelio ir isveztas i saugojimo aikstele.

Susinervinau kapitaliai !
Rasau pareiskima :
Man issukus is autostrados yra didelio kampo posukis, todel vaziavau tik
50km greiciu ir man kirtus gyvenvietes ribozenkli, greicio nedidinau.
Kadangi jau buvo prietema is krumu isbego zmogus su panasia i policijos
uniforma ir mane su raudonu apvaliu blynu ar tai kazkokiu zenklu sustabde.
Krumuose uz medziu tamsoje nuvaziavimes nuo kelio i keliuka stovejo sviesus
automobilis panasus i policijos. Jokios pazibinciu sviesos ar mirksincios
sviesos jame neveike.
Lagai jame tamsinti, nemaciau ar ten yra daugiau asmenu.
Priejes zmogus su forma neaiskiai suburbejo patrulis bla bla ir pareikalavo
dokumentu.
Man per langa padavus teises ir automobilio tech pasa, jis ju net neziurejes
pamojo man ranka ir kazka pasake "einam" supratau, kad liepe eiti paskui ji
ir jis su mano dokumentais nuejo i ta gal but policijos automobili.
As labai issigandau, uzsirakinau duris, nes vaziavau vienas, jau lauke temo,
nesupratau ar cia tikras policininkas ar koks banditas.
Kadangi nieko nepazeidziau ir labai issigandau, nakti islipti is masinos
isvis bijau, puoliau skambinti mano telefone turimais pazystamu numeriais,
nes pasimeciau ir nezinojau ka daryti, laukti ar begti.
Kadangi niekada gyvenime neuvau skambines 112 ir to numerio mano telefone
net nebuvo is strioko as isvis uzmirsau, kad toks numeris yra.
Po kazkiek min pamaciau, kad vel ateina tas pats policininkas, bet jis iki
manes net nepriejo, o vel pamojo ranka, kad ateiciau pas ji, as per langa
bandziau saukti, kad as nelipsiu ir man atneskite koki ten pazeidima ir ka
as padariau, parodykit ka ten suraset, bet jis apsimete, kad nieko negirdi
ir vel nuejo i savo automobili.
As sedejau ir laukiau gal dar 15min ir prisiskambinau savo draugui, kuriam
bandziau aiskinti situacija, nes buvau issigande ir nezinojau ka daryti.
Tada pamaciau, kad tas policijos automobilis uzsidege sviesas ir
paprasciausiai issukes is krumu i kelia nuo manes nuvaziavo.
tada dar labjau issigandau, kadangi jis paeme mano automobilio tech pasa, as
vaziuoti toliau nebegaliu ir prasiau draugo, kad jis atvaziuotu manes
paimti.
Draugas atvaziavo uz 1val. pasake, kad paliekma masina ir vaziuoja i
komisariata aiskintis.
Vakar atvykus, niekas nebedirbo ir budintis man pasake ateiti ryte.
Ryte atejus mane supazindino su protokolu, kuriame parasyta, kad as virsijau
greiti, (kas matavo, kuo matavo, kur matavimo parodymai ar nuotrauka ??
nieko nera) kad pabegau is sustabdymo vietos (kur begau, kokiu keliu nieko
nera),  nes turbut buvau girtas. (Niekas neprase ir nesiule man nieko
papusti). Mano atomobili savavaliskai paeme is vietos kurioje as buvau
sustabdytas, o parasyta, kad buvo rastas salikeleje, netoli nuo sustabdymo
vietos.  kiek netoli ? kuriam kilometre? nieko neparasyta !
Prasau grazinti man automobilio technini pasa, nes tai mano automobilis, bet
man buvo atsakyta, kad iki nutarties ir baudos paskirimo apie mano
nusikalstama veikla, niekas nieko man negrazins ir automobilis iki sprendimo
bus saugomas aiksteleje.
Kada bus sprendimas, as busiu informuotas tiek telefonu, tiek iskviestas i
nurodyta vieta, data ir valanda.
Va tokia istorija !
teks kreiptis pas zurnalistus