Tema: Re: Re:Ar gali policija islaipinti is automobilio
Autorius: news.omnitel.net
Data: 2019-02-28 08:47:35
Šiaip px ką gali mentas, bet vairuotojo pareigose, nėra įrašyta kad
vairuotojas turi kažkur eiti sustabdžius pareigūnui. Problema tik ta kad kai
mentas išvažiavo su dokais, reikėjo iš karto (o gal ir anksčiau, kai
prasidėjo nesąmonės) skambinti 112.

"autopagalba"  wrote in message news:q56rjc$poa$1@trimpas.omnitel.net...

Man atrodo jis gali ne tik islaipint, bet ir antrankius tau uzdet.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/