Tema: Re: Ar gali policija islaipinti is automobilio
Autorius: valytojas
Data: 2019-02-27 22:53:12
Kažkada policininko klausiau, kaip sužinot ar nestabdo iš neturėjimo ką
veikti, gal be reikalo gaišina mane, gal policininkas koks apsimetėlis ir
pan..

Kiek pamenu - galima skambinti 112, prisistatyti ir paprašyti pateikt info
dėl ko/kokiu tikslu stabdomas auto, ten sujungia su reikalingais asmenimis
ir viska pasako, patvirtina policininko tapatybę ir pan.

Neturiu praktinės patirties kaip tai vyksta.

"Antanas"  wrote in message news:q56s11$q66$1@trimpas.omnitel.net...

> Man atrodo jis gali ne tik islaipint, bet ir antrankius tau uzdet.

Kur parasyta, kad as privalau islipti, jei man keliu policininkas atrodo
itartinas, elgesi agresyviai, gal net apsimetes koks tik uzsiviles forma.
Man neprisistato, sumurma nesuprantamai tipo patrulis bla bla  duok
dokumentus...
Cia ne kokia patruliu rinktine, o stovi vienas kelyje su kaip ir policijos
automobiliu !
Aplamai vienas jis gali stovet ???