Tema: Re: TA internetu
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-14 10:42:02
vaistineles, gesintuvo nereikia jau eile metu.

man irgi gyvenime nera lygioj vietoj issipisineje, nors darau turbut po
masina kas menesi. Atvirksciai - yra praleide su nusirovusia lempu
apiplovimu slanga, ant zemes pylesi, uzsalusiu apiplovimu skysciu ir dar kt
su kuo lengvai galejo praspirt, po pazadu "susitvarkysiu". Zodziu visada
korektiskai, jokiu priekaistu.

"Teisybes Dele"  parašė naujienų news:q4274l$md5$1@trimpas.omnitel.net...

On 2/13/2019 3:28 PM, Edo wrote:
> tai tas neblogo stovio del smulkmenu prametineja.

nzn, kad labai prametinetu, nepastebejau, varau pastoviai 4
automobilius.  Viena karta buvau uzmirses vaistinele pasiimti, praleido
be jos, nors mate kad nera.

Tik skysciu pratekejima vis is lempos raso, Viena karta irase "zenklus
skysciu prasisunkimas", teko plauti apacia. Nors variklis visad vienodai
apsitepalaves.