Tema: Re: TA internetu
Autorius: Tomas
Data: 2019-02-13 09:21:50
Raudondvario pl. karta laukiu lauke sertifikacijos, priejo ukraincas,
paprase paskambint, nesigauna jam ezy uzsiaktyvuot ect bbd. Nu ir
pakalbejom. Nupirkes P307, visiska lavona, laukia kol privaziuos zmogus,
kuris padeda su TA.
Prileke senis susiskambinus, persnekejau - jei masina bent panasi i masina,
tepalai fontanais netryksta ir lempos vietoj - be problemu. Jei jau turi
balta lapa, tada i Marijampole. Be masinos nepadaro. Stafkes neklausiau. Gal
kazkokiam kaime ir padaro, bet irgi IMHO kosmosas.
Kaisiadoryse legendiniai kysininkai, esu mates kaip neuzsikurianti kibira
patys isistume ir kitam gale isstume jau su zaliu lapu. Su baubianciom dudom
mocu ar tiurlingais pazistami ten vaziuoja.

"Lapinas"  parašė naujienų news:q40eub$6c3$1@news.i-klubas.lt...

Žinai kur gyvenu.
Ciegis - švogerio klasiokas.