Tema: Re: TA internetu
Autorius: Vitas
Data: 2019-02-12 14:07:20
3 metus stovi prie mano laiptinės durų, tai tikrai matau ją kiekvieną
dieną beveik :)

dėl tuvlitos tai ir abejoju, bet pvz nežinau kaip kituose miesteliuose,
Zarasai arba Jurbarkas, Šilalė? Gal ten gali dėdė atsisėsti prie kompo
ir aspausdinti žalią lapą tiesiog taip?

aš ir nesuprantu koks to visas tikslas, automobilis atsirado netikėtai,
tada panašu, kad ne kaimynų. Kainuoja jis gal koki 200 eur max, kam jį
laikyti? Gal tiesiog tingi kažką daryti?