Tema: Re: Re:Siuntinys ir muitai
Autorius: qwerty
Data: 2019-02-11 13:51:51
Tu gal nebeblūdink apie "spec grafas". Mažiau filmų žiūrėk arba meniu keisk.

Finalas toks. Nusiuntus "teisingus" sąskaitos screenshot'us, siuntinukas
šiandien atvyko.

"Julius"  wrote in message news:q2nc9h$76a$1@trimpas.omnitel.net...

"qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> Wrote in message:
> Dar viena istorijėlė.
> Pirkausi ebay. Pardavėjas iš UK. Kažkaip neatkreipiau dėmesio, kad prekės
> bus siunčiamos iš Indijos. Žodžiu sumokėta 28 eur ir dabar prekės guli
> mūsų
> muitinėj. Per post.lt prašoma pateikti visą info su prisegtais failais.
> Kaip
> suprantu riba iki muito 22 eur.
> Aš suprantu, kad pats žioplas, kad nepamačiau iš kur bus prekės ir galbūt
> ta
> suma muitas+pvm nebus kosmosas, bet tada tas daiktas pasidaro toks nelabai
> [...]

Nuryk kartėlį dėl žioplumo ir nesicirkink dėl kelių €. Užlėksi,
tai tada visi tavo pirkimai ateityje eis per "spec grafą". Tada
net ir simboliškai netelpantis į ribas daigtas bus tratinamas pa
polnoi. Arba jei pirkinys ne įtint svarbus, o mokesčiai panašūs
pirkimo kainai, tai galbūt nurašyk į nuostolius tuos 28€ ir
ramiai miegok.

--
Storas