Tema: Re: Siuntinys ir muitai
Autorius: DK
Data: 2019-01-29 11:26:12
Ui, tai jei LT nėra, tai kiek tau čia gaunasi - 28 + 21 proc. + 8,69 =
~42.5.
Kadangi grupsas autosu - istorija:
sugedo mano kažkada turėtos vovlos v70 pečiuko ventiliatorius. Šrotuose
neradau, nes netiko, kainos kosminės ar dar kažkas, naujas Bosch - 700
litų. Amazone radau naują už 55USD, su siuntimais, muitais, etc.
sumokėjau ~300 lt. ir čia buvo uber dylas. Tai skaičiuok ar tau verta
primokėt nesukčiaujant ar ne.