Tema: Re:Siuntinys ir muitai
Autorius: Julius
Data: 2019-01-28 18:57:21
"qwerty" <tomas.kasperavicius_TRINTI@gmail.com> Wrote in message:
> Dar viena istorijėlė.
> Pirkausi ebay. Pardavėjas iš UK. Kažkaip neatkreipiau dėmesio, kad prekės
> bus siunčiamos iš Indijos. Žodžiu sumokėta 28 eur ir dabar prekės guli mūsų
> muitinėj. Per post.lt prašoma pateikti visą info su prisegtais failais. Kaip
> suprantu riba iki muito 22 eur.
> Aš suprantu, kad pats žioplas, kad nepamačiau iš kur bus prekės ir galbūt ta
> suma muitas+pvm nebus kosmosas, bet tada tas daiktas pasidaro toks nelabai
> patrauklus. Žodžiu kokios sankcijos galimos jei aš "suklysiu" parašydamas
> kainą? Ir ką reikia prikabint? Pavedimo kopiją?

Nuryk kartėlį dėl žioplumo ir nesicirkink dėl kelių €. Užlėksi,
 tai tada visi tavo pirkimai ateityje eis per "spec grafą". Tada
 net ir simboliškai netelpantis į ribas daigtas bus tratinamas pa
 polnoi. Arba jei pirkinys ne įtint svarbus, o mokesčiai panašūs
 pirkimo kainai, tai galbūt nurašyk į nuostolius tuos 28€ ir
 ramiai miegok.

--
Storas